onsdag 27 mars 2013

RICH BITCH!!

 
Herregud vad mina hanhundar plötsligt har blivit populära. Fick igår reda på att två nya tikar är på ingång till helgen för parning. - Maj Gaad, jag kommer bli en - Rich Bitch!!

Eller det är nog vad alla kanske tror att man blir när man håller på med hundar. Har sån lust och sätta mig och göra en kalkyl eller nått för att visa lite hur min ekonomi för mina hundar ser ut. Men det blir bara en massa röda siffror och en massa minus. Fick ju mitt skattebesked strax innan jul och om vi säger såhär, nån Rich Bitch kommer jag aldrig bli, iallafall inte på mina hundar!

Men det är helt ok, jag har inte hundar för att bli rik. Jag har hundar för att jag gillar hundar och inget annat. Sen att sätta sig och räkna på hur det ser är ju hur tråkigt som helst. För det första så hatar jag siffror och matte och allt sånt, har noll koll så det är tur att jag har Per. Sen att se hur mycket pengar man plöjer ner i sin hobby är ju heller inte kul. Egentligen helt galet som man håller på.

- Jaja, vad vore en bal på slottet....

Inga kommentarer: