onsdag 31 juli 2013

ÅGREN!!

Nu har jag haft trevligt besök av mina släktingar från Bleking eller närmre bestämt från Jämjö utanför Karlskrona. Hela tre generationer kom, min faster Helen och hennes dotter Annelie som då blir min kusin och hennes två fina små pojkar. Jättekul att träffas då man verkligen inte träffas så ofta nuförtiden, lite synd men så är det ju detta med avstånd. Givetvis glömde jag ta kort!!

Dessa små pojkar kunde ju inte låta bli att börja tjata om att skaffa en liten hund. Jag undrar hur resan hem mot Blekinge låter just nu. - Hahaha.. 

Efter detta satte jag mig ner och verkligen hade bestämt mig för att hitta ett ställe att resa till. Men jag vet inte vad det är för fel på mig. Men jag får bara ågren när jag går in på alla dessa resesidor och kollar. Vet inte om utbudet är för stort så att man inte riktigt kan greppa eller om det är att jag är kräsen och verkligen vill ha med allt!! 

 
Hur svårt kan det vara att hitta ett bra resmål egentligen? Vi har varit på många men jag vill ju liksom inte åka tillbaka till ett ställe där jag redan varit. Blir nog inte samma upplevelse då. Jag vill bara ha ett rent, fräscht, gärna lite privat och lyxigt ställe som inte ligger allt för långt bort. Orkar inte sitta och resa i hur många timmar som helst, - as booooring!  

Sedan egen privat pool som vi hade sist var ju inte helt fel. Sen måste det ju finnas internet så man kan blogga, gärna ett gym så att träningen inte blir lidande. Sedan ett SPA, det hade vi ju sist också och det var ju helt underbart. Sedan är det ju bra om maten är god också. Det behöver inte vara 100 grader varmt, men stabilt väder om man får önska. - Herregud, hur svårt kan det va att hitta ett sånt ställe?? Jag har ju inga krav alls.... - Hahahaha

Fast jag slutar inte vela där, för jag vet inte ens om jag vill ha sol, bad och lugn och ro eller om jag vill ha storstad med mycket puls och massa shopping. - Åhhhh....


Inga kommentarer: