måndag 26 augusti 2013

INGEN ENERGI

 
Den sista tiden har jag känt mig helt slö, seg och trött, känns som om all min energi är helt borta. Kanske beror det på att vi inte har varit på gymmet och tränat på länge. Ett tag gick liksom allt i ett och det fanns inte ens tid att få till en timma på gymmet. Dålig ursäkt, i know...men så var det!

Kanske dags att ta sig i kragen igen och se till att komma igång. Ok, beach 2013 är över men det kommer ju snart ett 2014. Får se om jag kanske kan få med Per ikväll, dags att tänka på hälsan igen efter en skön sommar med kanske lite mycket av onyttiga saker. Men är det sommar så är det och jag får nästan lite panik nu när man känner i luften att sommaren är på väg ifrån oss. Gillar inte alls den tanken, älskar ju sommar, sol och värme. 

 
Kanske funkar det med att shoppa loss på lite nya tränings kläder. Någonstans måste man ju hitta inspirationen så man piggar på sig, eller hur? 


Inga kommentarer: