onsdag 23 oktober 2013

ONSDAG

- Jaha, idag är det redan onsdag och imorgon redan torsdag. Jag vet inte men jag tycker tiden bara går snabbare och snabbare. Spelar ingen roll hur mycket jag än försöker stoppa tiden med hjälp av Klinik 34. - Hahaha..

Nä, men allvarligt, vart tar tiden vägen och vad gör jag egentligen med min värdefulla tid. Ja, det kan man faktiskt undra. Dags att tänka till kanske så att man bara inte slösar bort den. För gårdagen får man ju aldrig tillbaka.

Ikväll åt vi fisk. Det var faktiskt gott och Koljan såg mycket bättre ut än förra veckans strömming som nästan såg levande ut. Som vanligt så äter man alltid för mycket så vi la oss på soffan och jäste och tittade samtidigt lite på tv. En skön onsdag med andra ord. 

Nu har jag precis klippt Per då han kände att han behövde det. Han har tydligen några viktiga möten imorgon, och kände att han behövde fixas till lite. Men vad händer, jag sätter maskinen på fel läge så han får ett stort jack i nacken. - Oops.. Men nu är jag ju bara amatör frisör, så då kan det bli så. Men om jag har gått svullen och färgglad i snart två veckors tid så kan ju han gå med ett jack i nacken. - Inget konstig alls. Han får helt enkelt ha en hög krage på sig imorgon, väldigt hög!!  ;-)

Dags att kvälls rasta hundarna för just nu är det uppehåll efter den störtskur som precis har varit. Sen kanske man skall ta sig en kopp te och mysa lite av vad som är kvar av denna onsdag. - Ha det gott mina vänner!! ;-)

Inga kommentarer: