söndag 6 oktober 2013

PODCAST

Herregud vad roliga och flamsiga Isabell Adrian och Rebecca Stella är i sin Podcast. Har lyssnat på flera av deras avsnitt idag. Ett nice sätt att fördriva en skön söndag på. Löjligt kanske, men som jag har skrattat!! - Hahahaha... Ni hittar dem på Expressen.

Finns massor med både roliga och intressanta podcaster att lyssna på. Känner att jag är lite fast i detta just nu. Har till och med laddat ner en app där man enkelt hittar massor med olika podcaster. Så nu sitter jag här med lurarna på och kommer på mig själv flera gånger att sitta och fnissa högt. Lyssnar ni på någon podcast, vilken? Tipps och förslag är ju alltid kul.

Nästan så att man blir lite sugen på att göra en egen podcast. Men hur skulle en sådan se ut? 
- KBK, säger jag bara!! 

Inga kommentarer: