fredag 29 november 2013

WOOHOO...

- Asså shiiit, idag kom min darling hem med en liten surprise till mig. Med sig hade han en ny vit och fin iPad. Så nu matchar min iPad och iPhone med varandra. Inte för att det egentligen har någon betydelse, men lite nice i alla fall. Gjorde ett tappert försök med att få på en skyddsfilm, det sket sig direkt och blev fult med en massa bubblor så det får bli utan. Har liksom inte tålamod längre för att hålla på med sånt jäkla pille jobb.

Min gamla iPad har nu Per lagt beslag på så nu sitter vi här i varsin soffa och är ur sociala med varandra denna fredagskväll! ;) Min gamla iPad behövde verkligen rensas från alla appar och bilder och skit som var i den. I den fanns hur mycket som helst, typ över 3500 bilder. Den gick lite trögt på slutet, så det var därför jag fick en ny. Men nu är allt raderat ur den och Per kan börja om och fylla sin skit i den. 

Med iCloud så är det ju bara toppen, blir helt fascinerad över hur tekniken funkar idag. Men shiit, all skit från min gamla iPad laddas nu ner i min nya... - Åhh!! Jag får väl radera allt i alla fall. Men lite kul att blogga från en ny iPad, inte för att det syns nån skillnad, men ändå... 

- Tack darling för presenten, vad vill du nu ha av mig? ;-))

Inga kommentarer: