tisdag 18 februari 2014

VÅRSTÄDNING

Fick ett tips av en veterinär för ett tag sedan på bra produkter från MalAcetic för att hålla öron och annat rent och fint och fritt från svamp och annat. Så idag på posten kom det som jag har beställt, man måste ju testa. För den höst och vinter som vi haft sätter ju sina spår hur mycket man än jobbar och sliter för att hålla allt torrt, rent och snyggt.

Våtservetter HÄR // Öronrengörning HÄR

Så nu skall här "vårstädas" och jag skall nu testa dessa produkter som skall göra rent öronen bra, enkelt och smidigt och även våtservetter som man kan använda att torka tillexempel under ögon mm. Skall bli spännande och se hur bra detta blir. För att det skall bli bra så måste det inte alltid vara receptbelagda preparat. Finns mycket bra på marknaden nuförtiden!!

Jag är ju lite sån som gillar att testa nya saker, och får man dessutom proffs rekommendationer så kan jag ju inte låta bli, det kan ju inte bli fel, eller hur?

Givetsvis har jag snabbt, enkelt och smidigt internet shoppat hos VETZOO

Inga kommentarer: