söndag 21 september 2014

NYA STJÄRNOR!!


I natt har det fötts tre små nya stjärnor hos oss. Men den största stjärnan måste ändå vara mamma "Bella", Vouges Roiyaru Kesshi. Då för hon gjorde precis allt helt utan min hjälp, då menar jag verkligen allt. Är helt förvånad och förundrad var den instinktiva vargen finns i "Bella", har aldrig sett den förut. Jag menar, hon är ju trots allt en Japanese Chin.... 

Men i alla fall, både mamma "Bella" och de tre små verkar må bra. Det blev en liten söt pojke som har en liten buddas tumme på huvudet eller som man säger på Cavalierer, en spot. De andra två till vänster är två små söta tjejer. 

Detta är "Bellas" första kull och det är det även för pappa "Viktor", Ch. Vouges Roiyaru Toriko. Jag vet inte men jag tycker faktiskt att denna kull är lite spännande, dels för att det är första gången jag parar två Vouges Jappar, och dessutom att dessa tre inte har något med "Kenzo" att göra. Så det är lite nytt för mig och det är ju bra för framtiden, eller hur? :D

2 kommentarer:

Elin Eurén sa...

tycker att att det brukar gå bra om djuret oavsett ras känner sig trygg med sina hussar och mattar kring förlossnings stället. djuren brukar instinktivt veta vad som bör göras även om som är förstagångs föderskor.

Unknown sa...

my new best friend, Bella...