onsdag 25 februari 2015

PINSAMT!!

Vi hade fått nytt datum och ny dag att vårt kök skulle komma nu på fredag. Jag tänkte då, YES.... jag är ju påväg till England då så då slipper jag ta emot allt. Men nu hux flux så knackar det på dörren och där står två killar och vill leverera kök. - Oh shiiit... jag var inte beredd, men vad fasen det fick ju gå bra.

Men ärligt, hur pinsamt är det inte att bara sitta och titta på när de konkar och bär och sliter som djur med ett helt jäkla kök. Jag tycker i alla fall det är jättepinsamt. Här sitter jag som om jag vore någon fin prinsessa som bara behöver sitta fint och titta på. Så jag passar nu på att blogga lite så ser det ut som om jag är väldigt, väldig buzy!! - Hahaha.... 

Min rygg är ju ännu inte hundra så jag skulle nog knäcka den helt om jag hjälpte till och det vill jag inte då jag åker till England på fredag. Men det känns ju också väldigt töntigt att säga - Sorry, jag har ont i ryggen!! 

Inga kommentarer: