söndag 29 mars 2015

MASTER BEDROOM


- Jaja... När vi ändå håller på så har vi nu rivit alla garderober inne i detta sovrum som sedan skall bli vårat. Väggen där garderoberna stod kommer sedan få en dörr och vips så har vi ett "Master Bedroom" med eget badrum. Detta gör ju då också att vi måste fixa om allt inne i badrummet vilket kommer bli ett mega jobb. Då för att jag vill flytta toan, handfatet och duschen. Så jag, ett och annat rör kommer bli nytt!!

Det är ändå så rörig här hemma just nu så varför inte röra till det ännu mera. Jag är just nu alldeles torr i halsen av allt byggdamm som blir. Grått härlig damm som lägger sig som en dimma och som en filt i hela huset. Än så länge har jag tålamodet på topp då jag bara älskar att få ändra om och få nytt. Men jag hoppas det går fort, för som det ser ut nu så är det ju inte bara köket som skall fixas..... 

- Tänk om man bara kunde knäppa med fingrarna så var allt klart!! 

Inga kommentarer: