måndag 29 juni 2015

KAFFE RAST


Nu har jag gjort mig en rejäl espresso som jag faktiskt tycker att jag förtjänar just nu. Det har varit riktigt mörkt, regnigt och tråkigt idag men nu hux flux så kommer solen så jag tar med mig kaffet ut och sätter mig och slappar en stund.

Igår var vi så trötta att vi gick och la oss runt 21:00. Helt galet jag vet inte när jag la mig så tidigt sist, jag tror till och med att det var före nio. Dessutom så somnade jag riktigt snabbt och såg därför inte klart filmen vi tittade på vilken det nu var, minns inte, så den var kanske inte så bra. 

Detta gjorde ju att jag var uppe före tuppen idag så det blir väl att lägga sig tidigt idag också, för jag börjar redan höra att min säng ropar efter mig.... asså det är inte lätt att bli gammal... ;)

Inga kommentarer: