lördag 17 oktober 2015

NEXT GENERATION!!


Lilla Johanna la ut denna bilden på Facebook häromdagen, så nu är det officiellt. Hon skall nu bli mamma och Billy pappa för allra första gången. Så himla spännande och så himla roligt att jag inte riktigt vet vad jag skall ta vägen. Tänk att nästa generation nu är på G!! 

Detta gör ju att man själv känner sig jäkligt gammal, men att få titel "Morfar" eller "Plastmorfar" eller vad det nu blir ser jag bara som en ära. Kanske skulle man sluta med att föda upp hundar och istället satsa på barnbarn. Tror att det är mycket mysigare, mycket fredligare, mycket gulligare och alldeles, alldeles  UNDERBART!! 

Tänk vad vi skall shoppa, tänk vad vi skall skämma bort... asså.. jag kan snart inte hålla mig. Fast det står ju i bilden att det är 192 dagar kvar så jag får nog hålla mig lite till. Fast nu minus några dagar eftersom bilden är några dagar gammal.  ;)

Woohoo - allt skall bli så himla kul och jag önskar Johanna & Billy all lycka med sin lilla familj!! 

Inga kommentarer: