tisdag 15 mars 2016

SUGEN...

VOUGES ROIYARU ZAMA 
- 1 Cert & 1 Res-Cert
(Ch. Aranel Kenzo - Ch. Homerbrent Chinki)

Idag när det varit så härligt väder så fick jag en liten energi boost och slängde några Jappar i badet. Tänk vad lite vår och sol kan göra. Samtidig som man står där och badar och fönar så blir man lite sugen att ge sig ut i ringen men japparna. Så löjligt, jag ser dem varje dag men det blir lite annat när de står på bordet och är rena och blir fluffiga. För varje gång så tänker jag tyst för mig själv - Oj, vad du var fin då!! Lika löjligt förvånad varje gång...  

Men klart att det är en härlig känsla att tycka att man har fina hundar, de tycker nog alla om sina. Kanske skulle man dra ihop ett litet Jappe-gäng ni i vår och sommar. Eller blir det ett litet Cavalier-gäng?? Hum, orkar jag dra med mig båda? - Vi får se!! 

VOUGES ROIYARU ZAMA

Inga kommentarer: