måndag 14 mars 2016

TREVLIGT BESÖK!!


Idag har jag haft besök av gulliga Anna Smedman, hennes dotter och hennes lille "Walter", Vouges Piccolo. Med sig hade de en superfin liten handduk som present från Odd Molly, då lite med tanke på att jag har en "Molly" hemma, Vouges Odd Molly. Detta fick mig att tänka att jag nog i fortsättningen skall döpa alla mina hundar till dyra och lyxiga märken som Armani, Hugo Boss, Gucci mm... tänk vilka fina presenter man då kommer få i framtiden.   ;)

Anna ville komma och visa fina lille Walter och hur man utvecklats och samtidigt få lite tips när det kommer till utställningar mm. Alltid kul att kunna hjälpa till med de tips jag kan dela med mig av. Men den lille herren visade direkt vilken buse han är med att så fort de kom till mig med att rusa rätt ut i hästhagen och sätta hästarna i fart.. detta gjorde ju då att han nästan såg ut som en Black&Tan när Anna väl fick tag på honom. - Hahahaha... Underbart!! 

Precis så det skall vara, eller hur? För vad är egentligen utställningar när man faktiskt kan få springa fritt i leriga hagar bland hästskit och bara vara få vara en lycklig hund!!  ;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det är deras rättighet. !!!!

Unknown sa...

Det är deras rättighet. !!!!