torsdag 5 januari 2017

LYCKA TILL!!


Vill bara såhär på morgonkvisten önska alla som ska till MyDog med start idag och och fyra dagar frammåt - Lycka till!! Själva valde vi att inte anmäla varken Jappar eller Cavalerer i år då vi väntar smått i slutet av januari. Dessutom har vi "Mindys" små valpar här hemma. 

Lite tråkigt att inte vara på MyDog då det är så nära för oss. Men i bland får man välja och i år valde jag att stanna hemma pågrund av smittorisk. Jag vill liksom inte få hem något virus som kan ställa till det för mina små. Ibland måste man välja men jag skall erkänna att jag hade gärna varit där. Har ju inte varit på utställning sedan Backamo som var i slutet av augusti förra året!! 
Men i alla fall, kör hårt och ha det så trevligt och - Lycka till!! 

Mer information om MyDog och utställningen hittar ni HÄR!!



Inga kommentarer: