måndag 3 juli 2017

ADRIANS DOP


I lördags var det dags för lille Adrian att döpas. Känns nästan som att jag springer mer i kyrkan nuförtiden än på hundutställningar. Märklig känsla... ;)

I alla fall, det var ett väldigt fint och smärtfritt dop om man kan säga så. Tror att det var den korta versionen i kyrkan för allt gick väldigt snabbt och smidigt. Dopet hölls i Kungälv i Kyrkan alldeles bredvid Fars Hatt. Väldigt fin kyrka måste jag säga och konstig nog så har jag aldrig tidigare haft någon anledning att ta mig dit. Men nu har jag även besökt denna kyrka.

Efter kyrkan så bjöd Julia och Sebbe på lite fika och vi var ca 45 personer som var där och firade lille Adrian som numera heter Adrian Benjamin Glenn Johansson. Ni vet... - Alla heter Glenn i Göteborg!! - Hahaha.... Faddrar till lille Adrian var Johanna och Billy. 

Måste säga att det var en fantastisk dag. Alla var goa och glada och vädret var helt underbart!! Nedan är lite bilder från Adrians dag. Tyvärr så var jag så klumpig att jag tog med mig en kamera som nästan inte hade något batteri kvar. Väldigt orutinerat så en del bilder blev tagna med min mobil innan jag han ladda kameran igen.





Hi-5

Work it ....



















Huvudpersonen Adrian

Susanne gjorde "The Morfars" glada med ännu en tårta...


..och den verkade uppskattad. 





Pappa Sebbe & Adrian





Nu räcker det sa Adrian 

Molly och Johanna

Jesper och Jamie

Jamie

Johanna

Julia

Madelene

Mollsan


Min mamma

Inga kommentarer: