måndag 18 september 2017

NU ÄR VI HEMMA!!


Nu är vi hemma igen i kalla Sverige... Men asså vilken underbar resa vi har varit på. Jag kan inte klaga på något egentligen. Allt var helt perfekt om man tänker på huset, poolerna, utsikten, maten, sällskapet, vädret mm. Skall jag vara petig så längtade jag ibland hem till min egna säng och täcke och kuddar. Sägen här var helt ok att sova i men kuddar och sängkläder kunde ju varit lite bättre. Men då är jag väldigt petig för annars var allt 5-Stjärnor. 

Vi landade i lördags och jag har nog typ sovit sedan dess. Jag blev rå förkyld på natten till söndag och låg och svettades och frös om vartannat. Johanna blev dålig redan i Spanien så jag skall vara glad att jag hann hem innan det var min tur. Känns bättre redan idag men jag har typ sovit et dygn så konstigt vore annars. 

Per fick göra det mesta igår så idag tar jag över allt med hundar och tvätt mm från resan. Sitter nu och tittat på alla bilder jag tagit och längtar lite tillbaka. Kanske dags att sätta sig och titta på nästa resa, alltid kul att ha något att se fram emot även om det är långt fram i tiden. 

När vi kom hem så var allt här hemma tip top. Jag måste skicka ett STORT tack till Anna Smedman som har bott här och tagit hand om hus och hundar. Jag är dig evigt tacksam Anna att du tog dig ann detta uppdrag. Utan dig hade vi alla inte kommit iväg på denna underbara resa. 

Jag måste också berätta att Anna har inte bara tagit hand om hundarna. Hon har även städat både här och där och även pustat fönster. Helt otroligt - Stort tack Anna!!! 

Stort tack också till vår kära "foster-tant" Hanna Henningson-Viberg som tog över de två sista dagarna och höll ställningarna här tills vi kom hem. Så mysigt att få träffa dina små pojkar lille Anton och nu mera stora Viktor. Tyvärr blev jag ju dålig så jag kunde inte riktigt gosa... 

Tack också till Jens, Kristine, Johanna, Billy, Molly, Madelene, Jesper, Jamie, Julia, Sebbe och Adrian för att ni alla ville följa med oss på denna häftiga resa. 

Nu skall jag sätta mig i lugn och ro och gå igenom lite bilder från vår resa. - Ha en underbar måndag!! 

Inga kommentarer: