onsdag 22 november 2017

PRODUKTIV DAG


Vaknade tidigt idag då "Zama" som ligger bredvid min säng med sina sex småttingar väckte mig och ville ut. Väl ute med henne så var det så vitt och fint så jag fick någon slags underlig energi. Jag har fått gjort massor här hemma idag och har bland annat badat 5 hundar. Tänk vad lite snö kan göra... 😛
VOUGES IN TOUCH WITH CRAIGOWL
(SE UCH & SV-10 Clopsville Baileys - GBCH Craigowl Salzburg)

En av de som fick en liten SPA-dag idag var lille "Benny", Vouges In Touch With Craigowl. En ung liten herre som bara kommer sig mer och mer... - Riktigt fin faktiskt om jag får säga det själv!! 


Nu är jag helt slut och jag känner lite att lusten gick ur med med alla nybadade och fina hundar då det nu ösregnar ute. Men de var i alla fall rena, fina och torra en liten stund. - Alltid nått!! 

Inga kommentarer: