måndag 6 april 2009

TINA, VÄRDENS BÄSTA MAMMA

Så här långt går allt hur bra som helst. Tina sköter sina tre små, det enda jag behöver göra att att titta på dem. Hur lätt som helst. Detta är första gången "Tina" har valpar. Men det verkar nästan som om hon har haft valpar förr. Samma var det med valpningen.

Varje gång blir jag lika förvånad att de vet hur man skall göra, de har ju aldrig varit med om detta tidigare. Men "Tina" hon tvättar och pussar på sina små. Vilka instinkter de har ändå!

Idag får jag försöka dela på mig lite mera, så att de andra också får lite uppmärksamhet. Inte "bara" Tina...

Vi har just nu helt fantastiskt väder, så detta blir nog en bra dag. Inte att glömma, min yngsta dotter Julia, blir HELA 15 År idag!! Ja, mån hon leva...... Oj, vad jag börjar blir gammal! *ler*

Inga kommentarer: