torsdag 16 april 2009

VOUGES PORSCHE & VOUGES QUEEN CHARMIAN

Att få en sådan bild som ovan är bara för härlig. Edie spanar in sin nya bästa vän, och vem vill inte ha en vän som heter "Lassie". Bilden kommer från Marielle som var här och hämtade lilla Edie för ett tag sedan. Edie fick sitt namn från Edie Britt i Desperate Housewifes. Hon var/är lite av gatans "bitch" i serien, så att ha en trygg, härlig & hårig Lassie vid sin sida tror jag passar Edie perfekt!! För jag kan lova att i lilla Edie är det fart och fläkt, i alla lägen...


Bilden ovan är från Kristina Lundgren. På bilden är "Chanel", Vouges Queen Charmian. Kristina var här och hämtade "Chanel" när hon var ca 10 veckor. Samma dag hade hon hämtat en annan liten söt Cavaliervalp i Skåne. Så Kristina med Man fick fullt upp med dessa två små tjejer i huset. Fick även bilder på hur de bor, och jag måste säga att det såg väldig flott ut. Vackert hus, aldeles vid vattnet & magnolia som blommer för fullt... behöver jag säga mera. De små Cavalier tjejerna växer upp på ett mycket bra ställe, där jag vet att båda är högt älskade och efterlängtade.

Inga kommentarer: