tisdag 9 juni 2009

PIRRIG!!

Herregud, jag känner mig som en 7-åring som sitter dagen föra julafton och bara väntar på att dan före doppare dan skall ta slut. Känslan imorgon kommer att vara olidlig. När kommer hon? Vilken tid? Hur ser hon ut? Är hon snäll? ja, för min tomte i morgon är inte en HAN utan en HON!

Imorgon (mitt på dagen) kommer en liten flicka från England som i fortsättningen skall bo hos oss. Jag är redan "pirrig" i hela kroppen. Jag har redan legat sömlös i flera nätter, helt otroligt. Tänk att jag som snart är 36 år, beter mig som en 7-åring. Men, man brukar säga att man är inte äldre än vad man gör sig. Eller?

Och jag ÄR "Pirrig", jag bara väntar och tycker fortfarande att detta med hundar är så himla roligt. Så härligt att få ha denna känslan ibland. För det skall vara roligt, spännnade & givande att hålla på med hundar. För det skall väl ändå vara så här? Eller är man skadad?

Jag tror att man SKALL känna så här, gör man inte det så kanske det är dags att lägga av....

Inga kommentarer: