onsdag 13 januari 2010

CH. HACKENSACK DESIGNED BY MAGIC

På MyDog fick jag höra att "Adam", Ch. Hackensack Designed By Magic inte var något att ha. Hade man honom i stamtavlan så skulle man inte avla, utan man skulle göra sig av med avkommorna!! Vad har jag missat??

Han är över 10 år gammal och frisk som en nötkärna. Jag är faktiskt väldigt stolt över "Adam". Jag är jätteglad att jag fick möjligheten att köpa honom av Janne & Joakim.

Vad är det inte jag vet som "vissa" andra vet? Skulle ni vilja vara så snälla och informera mig om vad som är fel? Jag behöver inte nämna några namn, ni vet vilka ni är. Ni behöver inte ringa om ni inte vill. Men skicka mig gära ett mail, jag är jättenyfiken!!

Bob undrade vad som stod på, jag förklarade för honom att här i Sverige, behöver valparna som föds inte ha någon mamma.

Här blir "Adam" BIS valp på SKK Vänersborg år 2000, 8 månader gammal

Inga kommentarer: