torsdag 14 januari 2010

INGET MAIL!!

Inget mail med en förklaring om vad det är med "Adam" har kommit. Jag väntar fortfarande med spänning. Men däremot har en MASSA andra mail kommit. Tack till Er alla för Ert stöd och uppmuntran! Ni skall alla veta att jag tar detta med ro, orkar inte med bullshit. Finns så mycket bedrövelser runt om i världen att focusera på istället. Då blir detta med "Adam" en piss i Atlanten. Men att "vissa" bara orkar...... om och om igen, blir så trött!

Per är i alla fall i London med jobbet, är där för att träffa Micha Barton från TV serien OC. Han åkte idag och kommer hem igen redan i morgon. Då skall vi sätta oss och fortsätta med webshoppen så att den blir klar någongång. Men det är mycket som skall vara på plats, även om mycket redan nu finns redo för att läggas ut i etern.

Annars så har jag bara lullat omkring och myst med hundarna idag. Valparna växer och blir bara gulligare och gulligare för varje dag som går. Har lovat FLERA att jag skall försöka fota dom till helgen. Vi får även besök denna helg, så då finns fler händer som kan hjälpa till att hålla vildingarna på plats.

Cavaliervalparna har i alla fall fått namn:
- Vouges Valedictorian
- Vouges Valkyria
- Vouges Vendela

Japanese valparna heter:
- Vouges Roiyaru Toriko
- Vouges Roiyaru Furyo
- Vouges Roiyaru Fu

Inte lätt att komma på namn, men det är kul att sitta och klura och fixa. Nä, nu skall jag gå och mata Lille "Ville", han snuttar fortfarande flaska fastän han är 7 veckor gammal. Lill Gubben...

Inga kommentarer: