torsdag 7 januari 2010

MYDOG - MÄSSAN

Idag har det dragit igång på mässan i Göteborg med MyDog. I år är vi med för första gången som "utställare" med en monter. 4 hela långa dagar. Vilket jobb, men vad roligt detta var. Detta måste vi göra om. Planeringen har redan börjat!

Hem kommer Per, Johanna, Anton & Hanna glada och pigga efter en lååång dag. De hade haft hur roligt som helst!! Många glada människor kom till montern som ÄLSKAR Chris Christensens produkter. Andra kom av ren nyfikenhet. Så himla kul........Ny dag imorgon och nya glada kunder.

Själv har jag bara städat hela dagen. Slitit och släpat med allt som har kommit lite efter. Men efter många svettiga timmar med trasor, moppar och hinkar så är jag nu ikapp, nyår, gäster mm. Känns sååå skönt.

Imorgon skall det badas och fixas hundar. Vi skall ställa själva också, både Cavalierer & Japaneser. Allt skall hinnas med, vi ligger inte på latsidan. ;-) Så jag kommer själv inte att stå i montern en enda dag. Man jag vet att ett positivt gäng med en fantastisk kämpar glöd finns på plats, så jag behöver inte vara orolig.

Om ni inte har varit och hälsat på Per & Co, så gör det. Jag tycker nog att vi fick till montern riktigt bra. På så kort tid, kan faktiskt det mesta lösas.... eller hur?

Hanna & Per

Johanna, Anton & Hanna

Inga kommentarer: