torsdag 22 april 2010

MYSIG DAG!!

Idag har det varit en sån där lugn och behaglig dag. Precis som det är när man har besök!! Då har man inga måsten mer än att bara umgås. Vilket är hur trevligt som helst. Tycker det är jättekul att få besök, och ha huset fullt. Skojade för ett tag sedan om studie besök, men nästan så är det. Fast bara med olika vänner & bekanta.

Häromdagen var Barbro (Linbackens) här på besök. Vet inte hur länge vi har pratat om detta men jag tror att det är i ca 3 år. Barbro har länge sagt att hon skulle vilja komma och hälsa på. Första gången var när "Koko" & "Marja" anlände från Holland. Men nu äntligen fick vi till det och Barbro hittade till och med RÄTT!! Inte illa.... Nu hoppas jag Barbro att det inte tar 3 år tills att du kommer nästa gång. *ler*

För jag måste erkänna att det är hur intressant och kul som helst att sitta en hel dag/kväll och prata med Barbro som har haft rasen Japanese Chin i 100 år. Jag är som en svamp, lyssnar och lär!

Idag har en annan "hundtant" varit här på fika, nämligen Erica. Med sig hade hon en tjej som heter Anna som jobbar tillsammans med Erica. Här blev det också en massa prat, om väder, vind, jobb, vulkaner & hundar mm. Som alltid med Erica så blir det många skratt och tårar. Både glada och ledsamma tårar. Erica, är en så härlig människa med en massa känslor!

Nu börjar det bli kvällen och jag tänkte göra samma som jag har gjort på dagen. Alltså INGET! Bara ligga på soffan och mysa och titta på någon bra film.

Inga kommentarer: