lördag 22 maj 2010

HÄSSLEHOLM IMORGON

Imorgon bär det av till Hässleholm. Kändes nästa lite konstiga att föna och fixa till Cavalierer idag då vi inte har ställt ut Cavalierer sedan Malmö!! Öh, vad har hänt, bara Kenzo för hela slanten.

Det får vi ändra på imorgon. Men jag måste säga, sån lyx att bara bada och fixa EN Japanese istället för 6 Cavalierer. Så de senaste utställnings helgerna har varit lyx utställnings helger!! Skall faktiskt bli kul imorgon, behöver inte bli någon framgångs rik dag, bara en trevlig dag räcker för mig!! ;-)

Imorgon har jag bestämt mig för att vara "Rosa Peter", vi får se hur det blir!! Annars så har vi nu packat bilen, fixat hundar och är nu redo för morgon dagen.

Har fått en rapport ikväll om att allt går bara braed "Ville". Han har till och med varit på en långpromenad, 100 meter. Grannarna hade tydligen bara flinat, och andra hundar och katter har undrat vad "Ville" är för en "filur". Är det en kattunge? eller är det ett marsvin? Måste faktiskt erkänna att jag har också undrat MÅNGA gånger..... :-)

När jag fönade hundarna idag så poppade jag med låten nedan. Blev nästan lite sugen att gå ut och svänga de lurviga. Men vem orkar vara uppe ända till 03:00? inte jag... Jag skall ju gå upp då!

Alla som skall till Hässleholm imorgon passar jag på att önska lycka till. Och samtidigt grattis till alla som hade fina framgångar i Sundsvall idag!!

Inga kommentarer: