tisdag 22 februari 2011

JAPANSK SPA DAG!!

Visst låter det lyxigt!! Men det var/är inte lyxigare än att jag har badat ett gäng Japaneser idag. Kiki, Sawa, Greta, Marja & Koko fick sig en genomgång med tassar, klor och hela köret.

Bettys valpar har även de fått sina klor klippta idag. Måste säga att jag blir lika förvånad varje gång jag tittar ner i valplådan. Åh, så fina, är alla dessa verkligen mina, bara mina!!?

Hade tänkt att jag skulle hinna med att bada några flera idag. Men jag är nog allt lite tidsoptimist ibland. Det kommer saker emellan hela tiden... plus att tiden går så fort när man har roligt... Öh!!

Får fortsätta med den Japanska Spa dagen imorgon. Då ligger bla. Kenzo & InDashio risigt till...även en och annan Cavalier. Men då får jag kanske möblera om så att det blir ett "English SPA"! Fast det låter inte lika lyxigt, eller hur??

1 kommentar:

SpaDag.se sa...

Hej.
Vad kul att du skriver om din spadag! Jag är en nyöppnad webbshop som gärna tar med dina upplevelser och synpunkter på hur en spadag ska vara.
Mvh
http://www.spadag.se