onsdag 23 februari 2011

ENERGI – BRA OCH MINDRE BRA

Den sista tiden har det varit lite väl mycket på gång här hemma, och med vänner runt omkring. Man kommer liksom ur balans och blir mer påverkbar än vanligt. Känslig och mer mottaglig av Bad Energi. Vi har alla våra ”Ups And Downs” i våra liv. Den sista tiden har det varit lite väl mycket av ”Spänning” och annat som inte borde vara/varit där..

Men nu har jag bestämt att den mindre bra energin är som bortblåst av den som är bra. Nu inväntar jag våren, ljumna vindar och allt som skall bli grönt och härligt. Jag skall njuta av mina vänner & familj som ger massor med bra energi och försöka strunta i dem som ger mig den mindre bra. Se mina valpar växa upp och bara försöka fokusera på det som är roligt och bra. Kanske planera in några härliga resor, utställningar mm..

Leva Livet, för nu skall jag Leva Livet"!! Ja, lite inga problem Lill-Babs anda. Det är bara att slicka sig om munnen och njuta. På med solbrillorna för snart är våren här och – Då pippar alla djuren!!

Idag är det Sol, massor med Sol, älskar Sol, ger skön energi, även om det är kallt!!
Ha det gött, bitches!! ;-)

Inga kommentarer: