måndag 19 september 2011

HELGEN!

Vår helg har varit lugn. Bara varit hemma och njutit av att vara hemma en helg! Nästan lite skönt nu när utställningarna varvar ner och inte är varje helg.

Vi har fått gjort massor och egentligen inget. Bara städat, fixat, kört skit till tippen mm.

Har även suttit i helgen och skissat på de annonser som skall in i kommande årsböcker. Vanligtvis är jag alltid ute i sista sekund och brukar få maila och fråga om det går bra om jag skickar in mina annonser efter deadline. Men i år tänkte jag vara Peter duktig och vara klar åtminstone en dag före deadline. Vi får se hur det blir med det. Har än så länge bara suttit och letat upp all fakta och vad som kan vara med och inte. Vilka bilder som ser OK ut mm.

Fick en bild från Norge på ”Gunter”, Ch. Vouges Yellow Pages häromdagen då han fyllde 12 år. Jättekul att få bilder och samtidigt följa sina hundar oavsett var de bor. Grattis Gunter!!

CH. VOUGES YELLOW PAGES
(Ch. Hackensack Torrancroy – Vouges Kassandra)

Nä, nu skall jag ta mig i kragen och gå och bada åtminstone 3 hundar!!

Inga kommentarer: