fredag 24 augusti 2012

ÅHH, VAD JAG ÄR BÄST!!


Att säga att man är bra, bäst och andra superlativer om sig själv är kanske inte alltid så uppskattat. Jag menar, vi bor ju ändå i Sverige där man skall vara lite mera medel och lagom. Men nu säger jag det;  - ÅHH, VAD JAG ÄR BÄST!! (Alltid retar det nån….) Jag tycker man skall egoboosta sig själv lite då och då, det kan ju ändå inte skada, eller?
Har skurat precis hela huset och hundarnas utrymmen. Har varit hur duktig som helst idag… Känner att jag är på G, och skall nu ge mig på hundgårdarna innan Pelle Plutt kommer hem. Sen blir det fredag för hela slanten. Orkar nog inte varken borsta eller bada någon hund idag. Får se om jag kanske hinner med en och annan i helgen!
Måste också gulla lite med lilla ”Tina” idag så fort jag blir klar med allt. Hon verkar inte vara på topp idag. Ser lite låg och ledsen ut…

Inga kommentarer: