fredag 31 augusti 2012

CASUAL FRIDAY!


Fredag idag, och även sista augusti. Nu kommer september och hösten med den. Idag kommer även nya valpköpare runt lunch för att titta på valparna. Så jag har nu lite att förbereda inför detta. Sedan som vanligt skall jag göra allt det där jag inte hann med igår!!
Min kropp värker och jag måste riktigt ha chockat den stackaren. Tog det lugnt igår man är ju inte 22 längre, så det kanske gäller att gå lite försiktigt fram. Men idag måste jag på det igen, om det nu skall bli något resultat. Jag får kanske lära mig att stretcha bättre. Sägs ju om man gör det ordentligt så blir det i alla fall lite bättre!!
Inlägget som jag gjorde igår ”Är jag berömd nu?” tog fart. Hur många som helst var inne och läste det igår och även idag. Tänkte att jag om tiden tillåter att jag skulle skriva lite runt detta senare idag. För visst gav det en tankeställare? Ett uppvaknande som vi då och då kanske behöver. Själv blev jag väldigt berörd av texten och innehållet att jag faktiskt gick omkring och var lite ledsen… men, men.. mer om detta senare!!
Hoppas att ni får en härlig fredag och ni som är i Högbo Bruk på utställningen att ni får en framgångsrik helg!!

Inga kommentarer: