torsdag 30 augusti 2012

OOPS!!


Jag är inte så himla bra på att kolla på vad saker och ting kostar. Priser är inte riktigt min grej och om jag ser något som kostar t.ex. 1999 kr. Så kan jag säga till Per att, - Kolla va billigt, denna kostar bara tusen kronor!! Jag får alltid samma hånande blick tillbaka som att – Hur mycket sa du?
Jag är nog butikernas bästa av rundare. Alltid neråt och ibland ganska mycket neråt. Så detta med priser är som sagt inte min grej. Häromdagen så beställde jag lite saker till hundarna. Jag bad sedan Per snällt att åka och hämta det som jag hade beställt. För att ringa och beställa är ju lätt som en plätt, eller hur!?
När han sedan kom hem med sakerna så tittade han bara på mig och gav mig kvittot. På det stod det 4671:50. OOPS, som det blev, kanske skall jag i fortsättningen kolla vad saker kostar innan jag beställer, för fyratusen är mycket pengar.  ;-)
Men det kostar att ligga på topp!!

1 kommentar:

Karin Hallberg sa...

Hahah. :D Vad beställde du?!