torsdag 23 augusti 2012

FACEBOOK


Vet inte om det är mitt Facebook konto som det är fel på eller vad det är men jag kan inte se några kommentarer. Jag hör hur det plingar i min iPhone men ser inget, konstigt. Det står också att jag har fått privata meddelanden. Men när jag kollar där så är det inga nya, bara gamla?? Funkar varken på datan, eller i min iPhone eller Ipad. Ja, ja... det är säkert ok igen imorgon. Är inte inne så mycket på FB nuförtiden men än att lägga ut länken till bloggen. ;-)
Har haft valpköpare här idag som var så ivriga att de ville lägga en handpenning. Men jag har ju inte registerat dem ännu så det var lite svårt att veta hur jag skulle göra när jag varken hade ett namn eller reg. nummer på valpen. Så de får glatt vänta tills allt sådant är klart. När nu det händer – Lazy ME!!! Återigen, var 17 är Ulla-Bella min sekreterare??!?
Har också svarat på en massa frågor idag som rör ett av projekten. Så nu är bollen i rullning, bara att vänta och se vad som händer härnäst - E X C I T I N G!!!
Har haft en skön dag idag. Mest lullat omkring i mysbyxor och pillat mig i naveln skulle man kunna säga. Ser ni mig då?? Lite nya bilder blev det på valparna idag också när det idag har fått sina små klor klippta och blivit badade.

Inga kommentarer: