fredag 3 augusti 2012

WHITE ONE


Jag beställde lite olika produkter häromdagen. Allt har nu kommit och jag testar och testar. Tanken var ju att jag skulle ta före och efter bilder. Men ni får lita på mitt ord, när jag har testat detta i minst två veckor. För vem kan inte gå in i Photoshop och fuska?? Nä, bättre med ord en fejk bilder, eller hur? Fast löjlig som man är så har jag redan tagit i alla fall före bilder.

Jag beställde bland annat ögonfransnäring som heter iLash från White One. Har precis börjat så än märker jag inget. Den är lätt att lägga på och svider inte alls. Hum – skall bli spännande och se om detta funkar. Man kan även använda detta på ögonbryn om man har tunna sådana. Men mina buskar behöver verkligen ingen mera näring, snarare något typ ”Stopp och väx”.

På White Ones hemsida är det nu kampanj och man får 100:- kronor i rabatt när man beställer. Uppge bara TWOILASH när du kommer till kassan. Detta är ett billigare serum än många andra, så -100 spänn till är väl inte så dumt, eller? HÄR kommer du till hemsidan. Här får du också mera information om produkterna.
När jag ändå satt där vid datan och hade sidan uppe så passade jag på att beställa massa produkter som bleker tänderna. Vet att många har testat dessa olika produkter och de har varit hur nöjda som helst med resultatet. Nu är det min tur att testa.
Och ja, bara efter ett par dagar så ser man en liten skillnad. Plus att tänderna känns väldigt rena och lena. Första gångerna så sved det lite i tandköttet men nu är jag härdad och kör på i två veckor som man ska. Skall faktiskt bli lite spännande, visst lite galet kanske. Men man måste ju testa, eller hur? Det tar lite extra tid att göra allt detta på morgonen och kvällen. Först lite sånt, sen lite sånt här sen vänta 30 sekunder….Men va faan, det går bra. Man får göra det till en rutin och ändra sina vanor lite. Mera info om detta kommer då det har gått en tid och jag har testat klart.
Det är väl inte rättvist att bara hundarna skall ha lite skönhets produkter!! ;-)

Inga kommentarer: