fredag 21 september 2012

FULL FART MOT HELGEN!!


I natt har jag sovit som en stock. Hade det smällt en bomb utanför så hade jag inte vaknat inte ens om det blev en jordbävning. Vaknade och hörde hur regnet utanför droppade, ganska mysigt faktiskt. Men mysfaktorn försvann lika for som den kom då jag kom på att alla hundarna måste ju UT!!
Regniga morgonar är = långa morgonar. Allt tar mycket mera tid att få ihop allt. Hundar som inte vill ut mm…. Men nu är det löst och jag skall snart iväg på massage, - NAJS! Tidigare har det varit måndagar som jag har fått massage på men nu blev det en fredag. Helt ok, att bli lite mjuk och knådad inför helgen.
Annars har det inte hänt så mycket sen sist. Eller JO, fick ett så konstigt och faktiskt spydigt mail både i den vanliga mailboxen och i min inbox på Facebook igår kväll. Har faktiskt lite lust att skriva om detta mail för att visa världen hur det kan gå till bakom (hund) kulisserna. Fast samtidigt vet jag inte om det gynnar någon. Vi får se, jag skall fundera på saken. Jag fick i alla fall ett stort ”SMILE” på läpparna när jag läste det innan jag gick och la mig. Kände också jag fick ta fram min ”skämskudde” och lägga över ansiktet en liten stund. Ett ord – pinsamt! Mailen jag fick säger så mycket mer om den som ligger bakom dem än om mig!! – THAT SAID!!
Nedan lite bilder på ett mysigt ställe dit jag snart skall åka och få lite massage. Lite lyx i vardagen piggar alltid upp från alla konstiga saker som händer i ens liv!!

HUM – Försökte ladda upp bilderna men det funkade inte idag. Provar att göra det senare!!

Inga kommentarer: