torsdag 18 oktober 2012

HANNA WIDERSTEDT


 
Jag kan tycka att bloggvärlden ibland verkligen kan jämföras med hundvärlden. Mycket är samma och allt går egentligen ut på att synas, höras och komma längst. Ibland finns det inga som helst gränser för vad vissa kan göra för att ta sig ett litet steg längre än alla andra.
Detta fenomen kan jag faktiskt fascineras lite av. Samtidigt som man äcklas och provoceras så kan man på något sätt inte låta bli att gilla det lite ändå. För visst är det något konstigt inbyggt i oss människor som gör att vi gillar att reta oss på någon eller något, eller hur?
Jag har följt Hanna Widerstedts blogg en längre tid. Varför vet jag inte men jag har på något sätt fascinerats och inte kunnat låta bli att gå in och titta vad hon håller på med. För att säga att hon var galen är lite väl i underkant med alla hennes videobloggar som har chockerat oss i Sverige.
 
Men hon kom riktigt långt, jättelångt. Hon hade massor med läsare varje dag och videobloggarna var även de VÄLDIGT betittade! Men nu är det slut, Hanna har gått ut och berättat att allt var konst. Hon var bara en karaktär som ville testa gränserna och då samtidigt kolla hur långt hon kunde gå.
Stackarn har verkligen fått många ”haters” men det var hon säkert beredd på. Men är inte människan underlig. Hum – jag blir helt confused och saknar faktiskt Hannas blogg. Visserligen följer jag flera men Hanna var så verklig men ändå overklig på nått sätt.
Känns som om en bra TV serie är slut och ändå känns det som om man kunde göra en säsong till. Vad händer nu? Har förstått att hon nu skall ta sig an andra och nya projekt. Skall bli spännande och se om även vi får följa med på den resan!!

Inga kommentarer: