torsdag 25 oktober 2012

HÄSTKRAFTER!!

 
Idag vaknade jag inte bara med EN hästkraft som jag brukar utan idag dök det upp flera "pållar" i kroppen. Konstigt för i natt har jag verkligen sovit SKIT!!

Har fått gjort massor... Bl.a har jag flyttat runt lite hundar till nya platser. De är lika förvirrade som jag och bara galopperar runt och fattar ingenting. En och annan skall nu lära sig att gå ut genom en hundlucka, de brukar fatta galoppen rätt snabbt och sedan är det nästan lite kul att springa ut och in...

Har även klorin skrubbat alla utställningsburar som står överallt och ändå inte används just nu. Rena och fina kan jag nu ställa bort dem tills de behövs igen.

Har även skrubbat alla jäkla plastkorgar som jag är så trött på, fula är de oxå. Fast hundarna gillar dem och kryper gärna ner i alla filtar med sina leksaker och gosedjur. Dags att komma på något mer lätt städat alternativ tycker jag!! Hundtvätt överallt och hund tvättmaskiner snurrar på förfullt.

Just nu vet jag inte riktigt själv hur jag tänkte och allt är huller om buller. Men det blir nog bra när jag är klar, får bara se till att piska mina hästar lite hårdare... ;-)

Inga kommentarer: