tisdag 1 januari 2013

HELLO!

Vet inte riktig vad jag skall skriva om just nu, det har ju inte hänt så mycket än i år. Jag har nog bestämt mig för att inte sammanfatta mitt 2012. För det kan bara sammanfattas med ett ord - Underbart! Och hur det såg ut är ju bara att läsa bakåt i tiden här i bloggen.

Nu är det 2013 som gäller och än tycker jag det verkar riktigt bra. För än har jag inte gjort så värst mycket men än att vakna, gå upp och dricka lite kaffe för att sedan lägga mig på Per i soffan och nästan somna igen medans han tittar på nån tecknad film om sköldpaddor som piper runt i havet med arga hajar, guppys och sånt som finns där.

Skall försöka pigga på mig lite för att sedan gotta ner mig i soffan och bara njuta av det nya året till Colin Farrell och filmen "Total Recall". Ingen aning om vad det är för film men det skall bli skönt att bara slappa och njuta lite. Det gäller att passa på när även hundarna sover lite middag!

Jag är inte nog inte ensam om att känna mig seg idag. För herregud, jag klunkade ju i mig ett glas rött och två glas champagne igår.... Det är det som kallas "A Peter Hangover", hahahhahah..

Inga kommentarer: