tisdag 1 januari 2013

1 JANUARI 2013

Nu är det nya året här och det är bara att lära sig skriva 2013 istället för 2012. Någon gång i mars har man väl lärt sig detta, brukar ha lite problem med detta.

Hoppas ni alla har haft det trevlig och mysigt. Det har vi haft med massa god mat, dricka och godis. Susanne var här och firade in det nya året med oss och jag tror att även hon tyckte om att göra år 2013 till ett "Må bra år".

Hundarna har varit lugna och är nu rastade. Nästan lite skönt att ha dem rastade såhär sent för då kan man med gott samvete kanske ha en liten sovmorgon och inte någon som väcker en för att det är bråttom ut och slå en sjua.

Det blev lite Champagne och vin för mig ikväll. Jag dricker annars aldrig någon alkohol, så nu har jag nog fått min dos för hela året. Nästa gång blir väl kanske en nubbe till sillen på midsommarafton och en på Julen sen champagne igen när vi firar in 2014.

Men först skall vi njuta av 2013 och inte gå mina alkohol vanor och annat i förväg. ;-)

- GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!

Champange glasen redo...


Susanne
Per och Susanne
Pelle Plutt!


2 kommentarer:

Slangbellan sa...

Du är en förståndig man som inte dricker alkohol...

Vouges sa...

Ja, jag vill nog kanske inte tappa kontrollen helt. Men jag har andra laster... ;-)