lördag 9 mars 2013

VIDEOBLOGG

Ja, vad säger man, jag bjuder på detta!! - Hahahaha...

En liten kille på 10 år (jag) som gör Carola och "Främling" för exakt 30 år sedan. Nu när jag tittar på detta så känns det faktiskt lite roligt. Kan inget annat än att flina åt mig själv. Men just då, ja det var faktiskt lite jobbigt. Fick då mycket ros av de äldre men de jämnåriga var inte riktigt lika snälla.

Just när detta spelades in så var det en tillställning min klass då hade för föräldrar och andra släktingar som ville komma. Så publiken var ganska så stor ändå. Fattar idag inte hur jag vågade, dessutom göra "Främling" och vara kille. Men det blev uppskattat så jag fick göra en repris, tror att detta kanske är reprisen eftersom det är 1984 och Carola var ju med -83!

Skit samma, det är nu 30 år sedan och jag var just där och då en stolt liten "Peter-Carola". Ikväll firar Carola i Mellon med en ny version av Främling, jag kommer att fira med henne... ;-)

/Mycket nöje!!



4 kommentarer:

Hanne Mai Kassow sa...

godt gået, himla bra og modigt. tak for videoen;-);-)
Men som sagt, danmark vinder i år
kram fra Hanne, Danmark

Anna sa...

Jätte gulligt och bra :)Var stolt att du vågade. Tack för att man fått ta del av detta.
Anna

Anonym sa...

Åh, vad söt du var där - jättebra framträdande! Förstår att dina föräldrar var stolta :-)

Anonym sa...

Grymt bra raring kramiz A