fredag 24 maj 2013

POP I TOPP!!

Nu skall jag ta fredag och ser fram emot en skön helg hemma. Har ju ägnat de två sista åt utställningar så nu blir det skönt att bara vara hemma. Men ni som skall iväg och tävla i helgen önskar jag - Pop opp i topp!!

Här hemma är det nu också - Tip Top efter mitt fredags städ och annat, och det skall bli skönt att bara få vara. Tanken var ju att vi också skulle åka på lite utställningar, men glömmer man att anmäla så får man vackert vara hemma. - Hahahaha... 

Vi har ju fått vår gästhus ommålat och även det taket tvättat. Nu är det snart dags för vår hus att få sig en omgång. Fick en offert från de som skall måla och tvätta idag. Blir faktiskt riktigt fint, det tycker i alla fall jag. Så i helgen kanske man skall ge sig ut och shoppa lite nytt som te.x. utebelysning och sånt. Det som satt på husen innan de målades vill jag ju inte ha opp igen, - så 90-tal!! 

Så skönt att vi äntligen har kommit igång lite med att fixa här hemma. Pop opp i topp topp, det är toppen i år!! ;-)


Inga kommentarer: