torsdag 16 maj 2013

TOP 5


Ikväll kommer andra semin i Eurovision och jag har väldigt svårt att ens hitta fem låtar som jag tycker är bra. Men jag har gjort mitt bästa då jag tycker det finns mycket konstiga låtar med idag. Kanske bra på sina sätt men inte i Eurovision!!

1.       Norge – Måste nog vara lite patriotisk och hålla på de nordiska länderna i år. – La Det  Swinge!! Kempe bra!!



2.       Azerbaijan – En låt som växer med tiden. Sen att John Ballard har skrivit den blir ju nästan kult!!



3.       San Marino – Ballader måste ju finnas I Eurovision. Denna låt är mycket bättre än den förra låten denna tjej gjorde förra året, kommer ni ihåg? Handlade om internet och Facebook!! Låten ändrar lite härligt tempo på slutet!!



4.       FINLAND – Känns lite som om man har hört det förut. Men är man som jag halvfinne så är man så patrioten i mig pockar igen!! ;-)



5.       FYR MACEDONIA – Asså shiiit, jag vet inte vad jag skall välja som nummer fem. Men jag sätter denna här mest för att tanten är med och för att killen faktiskt sjunger ganska bra!! Helst skulle jag vilja sätta resten av låtarna på 5:e plats tillsammans. Det blir många tillfällen att pissa på ikväll, man hinner göra 2:an också om man vill. Får hoppas att Lynda Woodruff och Agnes och Darin lyfter kvällen tillsammans med Petra Mede!!


Inga kommentarer: