lördag 18 maj 2013

VILKEN TID ALLT TAR!!

Har haft och har fortfarande mycket att göra idag. Men känner mig nu lite stoppad för att vi har larm gubben här idag igen. Han har satt lås på alla våra fönster och samtidigt säkrat dem lite. Tror att ett litet lås till ett fönster kostar ca 400:-, och vi har många fönster!!
Men det känns nu super duper säkert. Men det finns ett litet problem med att låsa in sig som vi nu har gjort. Det blir en jäkla massa nycklar och det gäller te.x. att hitta dem snabbt om det kanske skulle börja brinna. Känns bra ändå men samtidigt väldigt tragiskt att man skall behöva låsa in sig i sitt egna hem. 

Så fort allt detta jäkla borrande och fixande med lås och larm och annat blir klart, så skall jag slänga mina hundar i badet. Måste bli klar i tid ikväll för jag tänker då inte missa en sekund på Eurovision. Så jag får se om jag kan hinna med att få till en Top 5!! ;-)

Inga kommentarer: