lördag 28 september 2013

FREEPORT

Givetvis och som vanligt blev det en runda till Freeport även idag, där käkade vi lunch på Wayne's Coffee och det är ju alltid trevligt. Om inte annat så kan man ju sitta och segla lite på vad andra människor gör och vad de har shoppat. ;-)

 
Ett besök till den nya butiken "Home & Cook" var ju ett måste. Jag säger bara åhh... Jag är verkligen ingen mäster kock i köket. Men vad mycket fina grejer det fanns där. Blev så sugen på att shoppa loss men jag hejdade mig faktiskt. Jag väntar tills vi har fått nytt kök här hemma innan jag går in där igen och shoppar loss på en massa nytt till köket. 
Skaffar man nytt snyggt kök, så vill jag ju givetvis fylla det med nya snygga och praktiska köksgrejer. Allt det gamla ut och in med nytt säger jag bara! - Vem vet, jag kanske då blir den bakande och mat galningen Peter när allt väl är på plats. Och då inget fusk med Ikea bullar.... ;-)

Skulle kollat på nytt kök idag också men det hann vi inte med kanske blir det en tur imorgon istället. Nu skall jag fixa lite med mina vovvar, för ikväll skall vi till Johanna och fira att hon fyllde 22 år igår!! 


Inga kommentarer: