onsdag 25 september 2013

HOME & COOK

Idag öppnade en ny butik på Freeport, nämligen butiken "Home & Cook" som har allt för köket och lite till. Så givetvis var Per där idag och handlade en hårfön. Så nu jäklar ska mitt hår bli stort och fluffigt. Kanske lite 80-tal och a la pudel rock frilla, vi får se. Om jag nu får ha den för mig själv, jag menar med Maj-Björn i huset!!
Lite roligt var det när Per träffade dessa för fösta gången när de skulle planera att öppna butiken på Freeport. Per har med tiden och alla jobb och resor fått till en riktigt bra engleska. Så "home" var ju inga problem alls att vare sig förstå eller uttala. Men tyvärr så blev det lite fel på uttalet på "Cook", - Oops. Jag vet inte vad han tänkte på egentligen, ingen aning alls..... - hahahhaha

Skämt och sido, tillbaka till lite allvar. Missa nu inte att det är heminredningsdagar på Freeport i helgen 28-29 september, då med en massa fina erbjudanden. Som tillexempel på Home & Cook!!




Inga kommentarer: