onsdag 30 oktober 2013

ÅHHH...

Min lilla fina Rosa Canon Ixus har huxflux fått några nya mindre bra inställningar. Jag vet inte vad jag har gjort eller vad jag skall göra för att den skall bli normal igen. Snart slänger jag skiten och köper en ny. För den tar numera bara suddiga kort och dessutom har det kommit till ett fult datum på varje kort i knall orange. - Vad göra??

Alltså jag vet att det finns mycket större problem runt om i världen men detta är så himla irriterande och frustrerande när saker och ting inte funkar som de skall. Orkar inte fixa och greja med den stora kameran. Denna är så lite och behändig att alltid ha framme. För när den funkar som jag vill och som de ska, så tar den faktiskt jättefina kort. Bilden ovan skall i alla fall föreställa mina små killar "Invictus" & "Isaac" när de tar en liten middagslur! 

Inga kommentarer: