onsdag 30 oktober 2013

MIN MORGON

Nu på morgonen så har jag varit inne i Göteborg och på Klinik 34. Fått lite mer laser i facet som tar bort svullnad och dränerar från vätska. - Riktigt nice!! Skall tillbaka nästa onsdag igen, sen skall det nog vara klart. Men det är inte så mycket svullnad kvar nu, vilket känns riktigt bra!

 
Bor man på landet så gör man och när man promenerar till och från pendeltåget så får man se lite djur. Inga vilda djur kanske men lite får och hästar och sånt. Älskar landet och den friska luften, men att lufsa igenom stora staden Göteborg på morgonen är också faktiskt ganska mysigt. Jag vet inte vad jag gillar bäst, men det blir nog att bo på landet några år till. Sedan skulle jag kanske inte ha något emot att flytta in mitt i smeten. Men det får bli när jag och Per blir gamla, ännu är vi unga!! - Hahaha... 

Inga kommentarer: