onsdag 23 oktober 2013

ASSÅ SHIIT

Tänkte jag skulle fixa till en av mina hundar lite, men huu, vilken tid det tog. Det var jag faktiskt inte riktigt beredd på. Hon såg så fin ut men hon har verkligen massor med päls och då fanns det också en och annan tova, lite här och där. Helt gömt under den fina pälsen som täcker allt. Trodde jag skulle göra detta på ett litet tjillevips, men icke sa nicke. Men jag är glad att hon har en bra pälskvaliet, den torkar i alla fall snabbt - Alltid nått!

Är glad att hon inte såg ut såhär!! ;-)
Men det verkar ju vara modernt med att formklippa Cavalierer just nu, så jag tog faktiskt till saxen och även maskinen för att det skulle gå lite fortare. Hon skall ju ändå inte ställas ut, den biten är ju redan klar. Hon har lite annat på sin agenda framöver. Just därför behövdes hon fixas till lite innan. Skall faktiskt bli spännande!! ;-)

Imorgon är det Jappe pojkar som skall badas. Vet inte men jag är nästan lite sugen på att ta ut "Kenzo" i ringen igen. Han ser så fin ut när han springer omkring här hemma. Kanske har han redan gjort sitt när det kommer till utställningar. Eller har han kanske sin bästa ålder just nu? - Hum, vi får se... 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Formklippta cavalierer....aldrig hör nåt sånt....helt fel. Vart är vi på väg. Var har du fått det ifrån?

Vouges sa...

:D