lördag 19 oktober 2013

BOWLING

 
Igår ringde Jens och frågade och vi skulle spela lite bowling i Kungsbacka idag. Det skall bli kul för det är faktiskt ganska kul att bowla lite då och då. Vi gör det inte så ofta och sist var ju Lena här när vi bowlade.

Nä barnen var små så var jag inte en sådär pappa som gjorde mig till och alltid lät barnen vinna. Nä, fan heller... Jag gav järnet och speciellt Jens fick då verkligen kämpa. Spelade ingen roll om det var bowling, minigolf eller sällskapsspel. Asså herregud, vad roligt!! - Hahahaha... Stackars Jens, men det känns som om han vill ha en revansch ikväll. Han är ju inget barn längre och har säkert bowlat och tränat i massor, - Hahahaha...
 

Vinner han ikväll får jag skylla på att jag är ny opererad i ögonen och kan därför inte se så bra... - Hahaha


Inga kommentarer: