torsdag 24 oktober 2013

V.I.P PER

Per fuskade idag och shoppade lite i den nya butiken Modica Man som öppnar på Freeport Kungsbacka imorgon. Men de hade tydligen en liten VIP kväll idag så han passade på och köpte en Blend hoodtröja och en T-Shirt. Min tur att shoppa loss till helgen. Känner att jag är lite shopping sugen när jag tänker efter. - Hehehehe..
Har idag också inlett lite olika samarbeten i bloggen lite, ett kan ni se överst, - Vetzoo. Så passa på och gå in där och titta. Skall skriva mer om detta så fort jag får lite tid över. Men det är kul när det händer lite nytt i livet och på bloggen, eller hur!? Har också fått in en "Pulled Pork" i ugnen. Den skall ju stå där i ca 4 timmar och gotta till sig, men det blir en snaskig fredags middag imorgon. Den skall väl vara klar runt 23:00 tror jag.

Imorgon ska jag iväg och göra ytterligare ett besök på Klinik 34 och få lite mer laser i facet så att svullnaden lägger sig ännu mer. Men det är inte så mycket kvar nu då det hjälpte en hel del sist. Sen skall jag också träffa Dr. Fredrik Berne för en check up. Bara så att allt ser fint ut och att läker och blir som det var tänkt från början. Men kanske går inte detta då.... 

...jag mitt i allt detta har en liten hund som bäddar och flåsar, och har så gjort hela dagen. Men ännu har inget hänt, men inget är ju som väntans tider, eller hur? Ser ut att bli en lång natt för mig.... - Hum, det blev ett blandat bandat inlägg, men sen är jag också lite trött och snurrig!! 

Inga kommentarer: